Informacja o wyborze partnera
Świdwin, dnia 15.11.2024 r.
Informacja o wyborze partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu FEPZ współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w ramach FEPZ 2021 - 2027, Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działania 6.10 Edukacja zawodowa (ZIT),
Nabór nr: FEPZ.06.10-IP.01-001/23
Zgodnie art. 39 ust. 2 pkt 3) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079 ze zm.), Powiat Świdwiński informuje, że w wyniku oceny merytorycznej i formalnej ofert złożonych przez potencjalnych partnerów do wspólnej realizacji projektu wybrano SYNTEA S.A., ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublin.
Świdwin, dnia 21.10.2024 r.
Ogłoszenie o otwartym naborze partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu FEPZ współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
w ramach FEPZ 2021 - 2027, Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działania 6.10 Edukacja zawodowa (ZIT),
Nabór nr: FEPZ.06.10-IP.01-001/23
1. OGŁOSZENIE O NABORZE:
Powiat Świdwiński działając na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz. U. 2022 poz. 1079 ze zm.), ogłasza otwarty nabór na partnera spoza sektora finansów publicznych w celu wspólnej realizacji projektu, w ramach Programu FEPZ współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach FEPZ 2021 - 2027, Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działania 6.10 Edukacja zawodowa (ZIT) realizowanego w oparciu o założenia programu, realizowanego na terenie Powiatu Świdwińskiego.
Realizacja wyłonionego w konkursie projektu jest uzależniona od otrzymania środków finansowych, a w przypadku otrzymania dofinansowania na realizację projektu, partnerem wiodącym będzie Powiat Świdwiński.
2. CEL PARTNERSTWA:
Celem partnerstwa będzie opracowanie koncepcji projektu odpowiadającego na aktualną diagnozę potrzeb szkół prowadzonych przez Powiat Świdwiński, tj. Zespół Szkół Rolniczych Centrum Kształcenia Zawodowego im. Stefana Żeromskiego w Świdwinie i Zespół Szkół im. St. Staszica w Połczynie- Zdroju, oraz wspólna realizacja ww. projektu.
Planowany do realizacji projekt będzie ukierunkowany na poprawę jakości i dostępności kształcenia zawodowego
w szkołach ponadpodstawowych w ramach Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, celu szczegółowego (f) Wspieranie równego dostępu do dobrej jakości, włączającego kształcenia i szkolenia oraz możliwości ich ukończenia, w szczególności w odniesieniu do grup w niekorzystnej sytuacji, od wczesnej edukacji i opieki nad dzieckiem przez ogólne i zawodowe kształcenie i szkolenie, po szkolnictwo wyższe, a także kształcenie i uczenie się dorosłych, w tym ułatwianie mobilności edukacyjnej dla wszystkich i dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Typ projektu:
- Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych, poprzez:
- kompleksowe programy rozwojowe obejmujące podnoszenie i rozwijanie umiejętności, kompetencji i uzyskiwanie kwalifikacji przez uczniów,
- doradztwo zawodowe ukierunkowane na dopasowanie podaży kwalifikacji do potrzeb i wymagań nowoczesnego rynku pracy oraz brokering edukacyjny (pomoc dla uczniów przy dopasowaniu kierunku, poziomu i rodzaju oferowanych im szkoleń/kursów do wymagań rynku pracy przy uwzględnieniu jak najwyższej jakości usług szkoleniowych np. możliwość certyfikacji po odbytych szkoleniach),
- wsparcie nauczycieli zawodu, instruktorów praktycznej nauki zawodu oraz doradców zawodowych ukierunkowanych na doskonalenie kompetencji i wiedzy, wynikające ze zdiagnozowanych w danej placówce potrzeb poprzez m.in. studia podyplomowe, kursy, szkolenia, staże i praktyki itp., a także w zakresie szkoły ćwiczeń,
- wsparcie programów nauczania z zakresu innowacji pedagogicznych, eksperymentu pedagogicznego oraz kształcenia metodą projektu,
- pomoc finansową umożliwiającą uczniom kształcenia zawodowego naukę poza miejscem zamieszkania (zwrot kosztów dojazdu lub zwrot kosztów zakwaterowania),
- programy stypendialne dla uczniów o niskim statusie ekonomicznym i osiągających wysokie wyniki w nauce;
- doposażenie szkół (laboratoria, pracownie przedmiotowe, warsztaty szkolne),
- wsparcie cyfryzacji danej placówki,
- wzmocnienie integrującej roli szkoły oraz zacieśnieniem ich współpracy ze środowiskiem migracyjnym,
- wsparcie psychologiczno-pedagogiczne dla uczniów,
- wsparcie na rzecz przeciwdziałania uzależnieniom behawioralnym, agresji, depresji oraz zaburzeń odżywania;
- wdrażanie mechanizmów włączania pracodawców/ przedsiębiorców i środowiska akademickiego w proces kształcenia,
- współpracę szkół zawodowych kształcących w zawodach z zakresu inteligentnych specjalizacji Pomorza Zachodniego z rynkiem pracy,
- działania w zakresie edukacji włączającej.
3. WYMAGANIA i OCZEKIWANIA W STOSUNKU DO PARTNERA
Działalność potencjalnego partnera musi być zgodna z celami partnerstwa i celami projektu.
Partner w celu wspólnej realizacji projektu zadeklaruje wniesienie wkładu w realizację zadań i celu partnerstwa w postaci wiedzy i doświadczenia, know–how, zasobów ludzkich, zasobów organizacyjnych i technicznych lub finansowych, którymi dysponuje w celu realizacji zadań / działań w projekcie.
Partner będzie odpowiedziany za realizację uzgodnionych i wskazanych zadań, w szczególności w zakresie organizacji szkoleń przyczyniających się do podnoszenia kompetencji cyfrowych oraz wspólne zarządzanie projektem. Udział partnera w projekcie nie może polegać wyłącznie na wniesieniu zasobów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym.
Zadania realizowane przez partnera w ramach projektu nie mogą polegać na oferowaniu towarów, świadczeniu usług lub wykonywaniu robót budowlanych na rzecz pozostałych partnerów.
Partner musi posiadać udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów o podobnym charakterze, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych samodzielnie jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner lub we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, w zakresie zbieżnym z celami projektu;
Partner musi posiadać bardzo dobrą znajomość zagadnień z zakresu: Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/1057 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) oraz uchylające rozporządzenie (UE) nr 1296/2013, ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021- 2027, Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji projektów z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021–2027, Wytycznych dotyczących monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących realizacji zasady partnerstwa na lata 2021-2027 oraz innych kluczowych zagadnień związanych z realizacją projektów/działań o przedmiotowym zakresie.
Zakres zadań merytorycznych planowanych do przekazania wyłonionemu Partnerowi w ramach realizowanego przez Partnera projektu:
1. Współpraca z Powiatem Świdwińskim przy opracowaniu autorskiej koncepcji projektu.
2. Przygotowanie ostatecznej wersji projektu w uzgodnieniu z przedstawicielami Powiatu Świdwińskiego.
3. Przygotowanie wniosku aplikacyjnego wraz z załącznikami na podstawie wypracowanej koncepcji zgodnie z wymogami określonymi w regulaminie.
4. Po uzyskaniu dofinansowania opracowanie założeń zasad rekrutacji.
5. Wspólne zarządzanie projektem.
6. Przygotowanie dokumentacji dotyczącej ochrony danych osobowych.
7. Prowadzenie działań związanych z monitoringiem i sprawozdawczością.
8. Udział w realizacji działań merytorycznych.
4. KRYTERIA WYBORU PARTNERA
Kryteria dostępu:
Do postępowania i oceny ofert zostaną zakwalifikowane wyłącznie podmioty, które łącznie spełniają następujące wymagania:
- Prowadzona działalności potencjalnego partnera jest zgodna z zakresem i celami partnerstwa.
- Podmiot nie zalega z opłaceniem składek z tytułu ubezpieczeń społecznych, podatków i innych opłat należnych na rzecz Skarbu Państwa.
- Podmiot nie jest wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie przepisów odrębnych.
- Podmiot posiada przynajmniej 3 (trzy)-letnie udokumentowane doświadczenie w pozyskiwaniu i należytej realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego lub innych środków publicznych, realizowanych jako beneficjent (wnioskodawca) lub jako partner, we współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego, w zakresie zbieżnym z celami projektu, w szczególności:
- co najmniej dwa (2) należycie zrealizowane projekty (oferent jako beneficjent/ wnioskodawca/ partner) w formule partnerskiej z jednostką samorządu terytorialnego, którego uczestnikami były szkoły podstawowe i/lub szkoły ponadpodstawowe, budżet projektów wynosił co najmniej 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) każdy, a każdy z projektów obejmował realizację co najmniej dwóch z poniższych zadań:
- szkolenia i/lub zajęcia prowadzące do uzyskania kwalifikacji dla min 200 uczniów, w tym szkolenia przyczyniające się do podnoszenia kompetencji cyfrowych,
- szkolenia i/lub zajęcia prowadzące do uzyskania kwalifikacji dla min. 30 nauczycieli, w tym szkolenia przyczyniające się do podnoszenia kompetencji cyfrowych,
- organizację i realizację dodatkowej oferty dydaktycznej, przyczyniającej się do rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych, umiejętności podstawowych, przekrojowych i zawodowych niezbędnych na rynku pracy, w tym kompetencji cyfrowych, zielonych oraz rozwijającej talenty i zainteresowania dla min. 200 uczniów,
- Jeden podmiot może złożyć tylko jedną ofertę.
- Nie dopuszcza się do udziału w postępowaniu podmiotów wspólnie składających ofertę, tzw. „konsorcjów”.
5. Kryteria oceny ofert:
- Okres prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z celami partnerstwa w okresie przed terminem składania ofert:
- do 3 lat – 0 pkt
- od 3 do 5 lat – 5 pkt
- od 5 do 8 lat – 10 pkt
- powyżej 8 lat – 15 pkt
- Doświadczenie w realizacji projektów jako beneficjent (wnioskodawca/partner) lub usług edukacyjnych jako wykonawca usługi edukacyjnej, realizowanych we współpracy ze szkołami podstawowymi i/lub ponadpodstawowymi lub na ich rzecz, w zakresie zbieżnym z założeniami projektu:
- do 2 projektów lub usług – 0 pkt,
- od 3 do 5 projektów lub usług – 10 pkt,
- od 6 do 10 projektów lub usług – 20 pkt,
- 11 i więcej projektów lub usług – 30 pkt.
- Posiadanie i wniesienie odpowiedniego wkładu partnera w postaci know-how, potencjału ludzkiego, organizacyjnego i technicznego oraz finansowego niezbędnego do realizacji proponowanych w projekcie działań – od 0 do 20 pkt.
- Proponowany rodzaj i zakres merytoryczny działań - w tym działań edukacyjnych - w projekcie – od 0 do 20 pkt.
- Posiadanie wdrożonej i realizowanej certyfikacji/akredytacji/standardu dotyczącego jakości działań Podmiotu świadczącego usługi rozwojowe, które są potwierdzane przez instytucje zewnętrzne i podlegają weryfikacji/kontroli/audytowi, potwierdzone stosownym certyfikatem (5 pkt. za każdy z posiadanych certyfikatów; maximum 10 pkt.);
- Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) – w zakresie powiązanym ze świadczeniem usług rozwojowych lub równoważny – 5 pkt,
za certyfikaty takie zostaną uznane certyfikaty spełniające wymagania (pozytywnie zweryfikowane) przez PARP na potrzeby wpisu jednostki do Bazy Usług Rozwojowych (BUR):
- Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 lub równoważny – 5 pkt,
- Certyfikat VCC Akademia Edukacyjna lub równoważny – 5 pkt,
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w certyfikatu (-ów) / akredytacji powinna zostać dołączona do oferty.
6. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY
Podmiot ubiegający się o wybór Partnera w procedurze konkursowej jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej „za zgodność z oryginałem”):
1. Wypełniony „Formularza oferty” – zgodny co do treści - z wzorem dołączonym do ogłoszenia.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS, CEIDG) lub odpowiednio wyciąg z właściwej ewidencji potwierdzający formę organizacyjno-prawną podmiotu, osoby uprawnione do reprezentowania i zasady reprezentacji podmiotu.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika US potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat.
5. Oświadczenie podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że Podmiot nie jest wykluczony z możliwości otrzymania dofinansowania na podstawie przepisów odrębnych.
6. Oświadczenie podmiotu składającego ofertę o gotowości wniesienia wkładu własnego zgodnie z zasadami określonymi w dokumentach programowych.
7. Inne dokumenty, oświadczenia i informacje wymagane lub mogące mieć znaczenie.
7. TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT oraz WYBÓR OFERTY:
1. Ofertę wraz z załącznikami należy przedstawić w języku polskim w formie pisemnej lub formie dokumentu elektronicznego (tj. oferta wraz z wymaganymi załącznikami) podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, wg. wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie informacje zgodnie z wymaganiami ogłaszającego wobec partnera i zakresu oferty określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
3. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach konkursu powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/-e do reprezentowania podmiotu, zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu lub na podstawie pełnomocnictwa (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
4. Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną) lub podpis elektroniczny.
5. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć:
- w formie pisemnej (osobiście lub korespondencyjnie) w zamkniętej kopercie z oznaczeniem podmiotu oraz opisem: „Oferta w konkursie na wybór partnera do projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 - 2027, Działanie 06.10 Edukacja zawodowa (ZIT)”, na adres ogłaszającego konkurs: Powiat Świdwińśki,
ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin,
lub
- w formie dokumentu elektronicznego (tj. oferta wraz z wymaganymi załącznikami) podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, przesłać jako załącznik do wiadomości (np. w formacie pliku: *.pdf, *.doc, *.jpg, *.zip, *.7zip lub podobnych) na adres e-mail: bgadzinowska@gmail.com , elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP : /SPSwidwin/SkrytkaESP. W tytule wiadomości (e-mail) podając: nazwę oferenta oraz informację „Oferta w konkursie na wybór partnera do projektu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021 - 2027, Działanie 06.10 Edukacja zawodowa (ZIT)”;
6. Termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w terminie 21 dni od dnia opublikowania ogłoszenia tj. nie później niż do dnia 14.11.2024 r. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Po upływie terminu składania ofert, Komisja Konkursowa dokona ich otwarcia, następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej/ych.
8. Spośród ocenionych ofert wybrana zostanie oferta, która spełniała wszystkie wymogi formalne i uzyskała najwyższą liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert przyznanych przez członków Komisji Konkursowej.
9. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru jednego i/lub więcej niż jednego Partnera spośród oferentów z najwyższą ilością punktów w kryteriach oceny ofert.
10. Wybranemu Podmiotowi/Podmiotom Ogłaszający konkurs zaproponuje zawarcie umowy partnerskiej, która w sposób szczegółowy określi: przedmiot porozumienia albo umowy; partnera wiodącego uprawnionego do reprezentowania pozostałych partnerów projektu; prawa i obowiązki stron; zadania lidera i partnera/partnerów oraz zakres i formę udziału poszczególnych partnerów w projekcie, w tym zakres realizowanych przez nich zadań; zasady zarządzania projektem, sposób przekazywania dofinansowania na pokrycie kosztów ponoszonych przez poszczególnych partnerów projektu, umożliwiający określenie kwoty dofinansowania udzielonego każdemu z partnerów; sposób postępowania w przypadku naruszenia lub niewywiązania się stron z porozumienia lub umowy; oraz inne kluczowe kwestie związane z realizacją projektu zgodnie z wymaganiami dokumentacji konkursowej.
11. W sytuacji niewyrażenia zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych przez ogłaszającego w propozycji umowy partnerskiej przez wybranego partnera, ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo do wyboru partnera spośród pozostałych podmiotów, które złożyły oferty w niniejszym konkursie i uzyskały kolejne lokaty na liście rankingowej.
12. Oferenci, którzy złożą oferty niezwłocznie zostaną powiadomieni o wynikach konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres wskazany do kontaktu). Informacja o wynikach konkursu / informacji o podmiotach wybranych do pełnienia funkcji partnera zostanie także podana do publicznej wiadomości na stronie internetowej i/lub stronie BIP Ogłaszającego nabór.
13. Dane osób do kontaktu w sprawie naboru: Beata Gadzinowska, tel. 94 36 50 336, e-mail: bgadzinowska@gmail.com.
8. PROCEDURA ODWOŁAWCZA:
1. Od decyzji o wyborze partnera, podmioty, które złożyły ofertę, mają możliwość wniesienia odwołania w terminie 3 dni od dnia publikacji wyniku naboru na stronie internetowej ogłaszającego i/lub przesłania informacji o wynikach konkursu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Decyduje data wpływu odwołania do ogłaszającego konkurs.
2. Podmiot składa odwołanie w formie i w sposób jak dla złożenia oferty.
3. Odwołanie rozpatrzy Komisja Konkursowa. Rozstrzygnięcie odwołania jest ostateczne. O rozstrzygnięciu odwołania wnoszący odwołanie zostanie poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej.
4. W przypadku uwzględnienia odwołania, jeżeli ten fakt będzie miał wpływ na kształt listy rankingowej wybranych partnerów zostanie ona zmieniona, a informacja ta zostanie niezwłocznie przekazana oferentom za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz opublikowana na stronie internetowej i/lub stronie BIP ogłaszającego konkurs.
9. DODATKOWE INFORMACJE:
1. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania zakresu i warunków realizacji projektu, rozstrzygnięcia niniejszego konkursu bez wyboru żadnego z oferentów / partnerów oraz unieważnienia konkursu w każdej chwili bez podania przyczyn.
Załączniki:
1. Wzór „Formularza ofertowego” – załącznik nr 1.
Załącznik nr 1 do ogłoszenia
FORMULARZ OFERTY
Ogłoszenie o otwartym naborze partnera w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu FEPZ współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach
FEPZ 2021 - 2027, Priorytetu 6 Fundusze Europejskie na rzecz aktywnego Pomorza Zachodniego, Działania 6.10 Edukacja zawodowa (ZIT),
Nabór nr: FEPZ.06.10-IP.01-001/23
I. INFORMACJA O PODMIOCIE
Dane podmiotu | ||
1 | Nazwa podmiotu |
|
2 | Forma organizacyjna |
|
3 | NIP |
|
4 | REGON |
|
5 | Adres siedziby |
|
6 | Adres poczty elektronicznej |
|
7 | Adres strony internetowej |
|
8 | Osoba uprawniona do reprezentacji: |
|
9 | Dane osoby do kontaktu: |
|
10 | Okres prowadzenia działalności w zakresie zgodnym z celem partnerstwa (należy podać datę od kiedy prowadzona jest działalność). |
|
11 | Posiadane certyfikaty, akredytacje, standardy, dotyczące jakości działań Podmiotu świadczącego usługi rozwojowe, które są potwierdzane przez instytucje zewnętrzne i podlegają weryfikacji/kontroli/audytowi, potwierdzone stosownym certyfikatem: proszę wskazać spośród poniższych:
Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie w/w certyfikatu / akredytacji powinna zostać dołączona do oferty. |
|
II. OŚWIADCZENIA
W odpowiedzi na ogłoszony nabór na wybór partnera, w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu dofinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, składam/y niniejszą ofertę na wspólne opracowanie, aplikowanie o dofinansowanie oraz realizację projektu oraz oświadczam/y, że:
- zapoznałem(-am)/-liśmy się z regulaminem konkursu nr FEPZ.06.10-IP.01-001/23 i akceptuję/emy jego zapisy,
- wyrażam/-y wolę aktywnego współdziałania z Liderem/Partnerem Wiodącym w tworzeniu projektu i zobowiązuję/-emy się do podpisania porozumienia o partnerstwie dotyczącego współpracy w ramach projektu,
- wyrażam/-y zgodę na przetwarzanie moich/naszych danych osobowych wyłącznie do celów przeprowadzenia procedury naboru na wybór partnera zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (2016/679) z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- podmiot który/e reprezentuję/-emy spełniają kryteria dostępu opisane w pkt. 4 „Kryteria wyboru partnera” ppkt. .1 – 4 ogłoszenia o otwartym naborze partnera.
III. OPIS OFERTY W ZAKRESIE KRYTERIÓW MERYTORYCZNYCH
1. Opis zgodności działania potencjalnego partnera z przedmiotem i celami projektu:
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................... (…)
2. Opis oferowanego wkładu potencjalnego partnera w realizację projektu w tym możliwego do wniesienia jako wkład własny Partnera - w postaci know-how, potencjału ludzkiego, organizacyjnego i technicznego oraz finansowego niezbędnego do realizacji proponowanych w projekcie działań:
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................... (…)
3. Opis doświadczenia w realizacji jako beneficjent, wnioskodawca, partner lub wykonawca usługi edukacyjnej we współpracy ze szkołami ponadpodstawowymi lub na ich rzecz, w zakresie zbieżnym z założeniami projektu (tytuł projektu; grupa docelowa; podstawowe działania; rola w projekcie; źródło dofinansowania; wartość projektu; informacja, że projekt otrzymał od instytucji dotującej pozytywne zatwierdzenie zrealizowania oraz rozliczenia dofinansowania):
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................... (…)
4. Proponowany rodzaj i zakres merytoryczny działań w tym działań edukacyjnych wraz z opisem wykorzystania narzędzi i założeniami budżetowymi, co do kosztów proponowanych zajęć/działań:
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................... (…)
5. Opis koncepcji współpracy, w tym proponowany podział zadań pomiędzy Partnera a Lidera, wraz z modelem sposobu zarządzania w projekcie:
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................... (…)
6. Inne informacje mogące mieć znaczenie dla przedstawienia wymaganych informacji lub doprecyzowania oferty potencjalnego Partnera:
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..............................................................................................................................................
..................................................................................................................................... (…)
Załączniki:
- ………………………………
- ………………………………
- ………………………………
(…)
.............................................. ...................................................
miejscowość, data podpis osoby upoważnionej
Liczba wyświetleń: 89
2024-11-15 07:38 Edycja zawartości - Robert Matysiak