Świdwin, dnia 15 czerwca 2012r.
OŚ.6233.9.2012
ZAWIADOMIENIE
Działając w oparciu o art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami) w związku z art.28 ustawy z dnia 27 kwietnia 200l roku o odpadach (Dz. U. z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zmianami),
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania administracyjnego w dniu 05.06.2012r. na wniosek złożony PHU „MARAF” Skup - Sprzedaż Złomu Stalowego Marek Bojko siedzibą przy ul. Batalionów Chłopskich 8 w Świdwinie, w sprawie udzielenia decyzji zezwalającej na transport odpadów.
Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy zgodnie z art. 10 Kpa oraz wniesienia ewentualnych uwag, zarzutów, wniosków, wyjaśnień w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 24, od 715 – 1515 w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia,
(Zawiadomienie podano do publicznej wiadomości)
Informację zamieszczono na stronie internetowej http://www.bip.powiatswidwinski.pl/
Otrzymują:
1. PHU MARAF Marek Bojko.
2. Urząd Miasta.
3.A.a.
Liczba wyświetleń: 70
2023-11-24 23:07 Migracja strony