Świdwin, dnia  15 czerwca  2012r.
OŚ.6233.9.2012           

ZAWIADOMIENIE

 Działając w oparciu o art. 61  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami) w związku            z art.28  ustawy z dnia 27 kwietnia 200l roku o odpadach   (Dz. U. z 2010r. nr 185 poz. 1243 ze zmianami), 

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w dniu 05.06.2012r. na wniosek złożony PHU „MARAF” Skup - Sprzedaż Złomu Stalowego Marek Bojko siedzibą przy                    ul. Batalionów Chłopskich 8 w Świdwinie,  w sprawie udzielenia decyzji  zezwalającej  na transport odpadów.

      
Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy zgodnie z art. 10 Kpa oraz  wniesienia ewentualnych uwag,  zarzutów, wniosków, wyjaśnień  w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 24, od  715 – 1515  w  terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia,
   

(Zawiadomienie podano do publicznej wiadomości)
 Informację zamieszczono na stronie internetowej   http://www.bip.powiatswidwinski.pl/


Otrzymują:
1. PHU MARAF Marek Bojko.
2. Urząd Miasta.
3.A.a.