Świdwin, dnia 3 lipca 2012r.
OŚ.6341.15.2012
ZAWIADOMIENIE
Działając w oparciu o art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami)
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania administracyjnego w dniu 5 czerwca 2012r. na wniosek złożony przez Gminę Połczyn - Zdrój w sprawie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego w dniu 15 września 2010r. znak OŚ-6223/33/2/2010 na szczególne korzystanie z wód - wprowadzanie podczyszczonych wód opadowych i roztopowych do ziemi, z odwodnienia parkingu oraz drogi wojewódzkiej nr 152 z chodnikami w m. Redło, na inwestora i władającego terenem – Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.
Jednocześnie informuję, zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego, o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wniesienia ewentualnych uwag, zarzutów, wniosków, wyjaśnień w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 24, od 715 – 1515 .
Nie zgłoszenie uwag lub ewentualnego sprzeciwu w powyższej sprawie w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia traktowane będzie jako przychylenie się strony do zmiany pozwolenia wodnoprawnego.
(Zawiadomienie podano do publicznej wiadomości)
Informację zamieszczono na stronie internetowej http://www.bip.powiatswidwinski.pl/
Otrzymują:
1. Gmina Połczyn - Zdrój.
2. Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin.
3. ZZ M i UW Terenowy Oddział w Świdwinie, ul. Kołobrzeska 43, 78-300 Świdwin.
4. A.a.
Liczba wyświetleń: 58
2023-11-24 23:07 Migracja strony