Świdwin, dnia  31 października 2011r.
OŚ.6233.10.2011           

ZAWIADOMIENIE

 Działając w oparciu o art. 61  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami) w związku z art.5 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005r. O recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji ( Dz. U. z 2005r. Nr 25, poz. 202  ze zmianami),

zawiadamiam

o wszczęciu z urzędu postępowania administracyjnego w dniu 31 października 2011r.       w sprawie zmiany decyzji z dnia 06.06.2002r. znak  OŚ/7645/I/18/2002  wydanej przez Starostę Świdwińskiego, zezwalającej  na zbieranie odpadów, w tym zbieranie zużytych lub nienadających się do użytkowania pojazdów niezawierających cieczy i innych niebezpiecznych elementów  przez PHU „MARAF” Skup - Sprzedaż Złomu Stalowego Marek Bojko ul. Batalionów Chłopskich 8, 78-300 Świdwin,  .

Zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005r. O recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji ( Dz. U. z 2005r. Nr 25, poz. 202  ze zmianami) zbieranie pojazdów wycofanych z eksploatacji mogą prowadzić wyłącznie przedsiębiorcy prowadzący punkty zbierania pojazdów i przedsiębiorcy prowadzący stacje demontażu.
      
Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wniesienia ewentualnych uwag,  zarzutów, wniosków, wyjaśnień  w Wydziale Ochrony Środowiska,    pokój 24, od  715 – 1515  w  terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia,
   

(Zawiadomienie podano do publicznej wiadomości)
 Informację zamieszczono na stronie internetowej   http://www.bip.powiatswidwinski.pl/


Otrzymują:
1. PHU „MARAF” Marek Bojko.
2. Urząd Miasta Świdwin.
3.A.a.

Sporz. Anna Kępka