Świdwin, dnia 31 października 2011r.
OŚ.6233.10.2011
ZAWIADOMIENIE
Działając w oparciu o art. 61 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami) w związku z art.5 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005r. O recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji ( Dz. U. z 2005r. Nr 25, poz. 202 ze zmianami),
zawiadamiam
o wszczęciu z urzędu postępowania administracyjnego w dniu 31 października 2011r. w sprawie zmiany decyzji z dnia 06.06.2002r. znak OŚ/7645/I/18/2002 wydanej przez Starostę Świdwińskiego, zezwalającej na zbieranie odpadów, w tym zbieranie zużytych lub nienadających się do użytkowania pojazdów niezawierających cieczy i innych niebezpiecznych elementów przez PHU „MARAF” Skup - Sprzedaż Złomu Stalowego Marek Bojko ul. Batalionów Chłopskich 8, 78-300 Świdwin, .
Zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy z dnia 20 stycznia 2005r. O recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji ( Dz. U. z 2005r. Nr 25, poz. 202 ze zmianami) zbieranie pojazdów wycofanych z eksploatacji mogą prowadzić wyłącznie przedsiębiorcy prowadzący punkty zbierania pojazdów i przedsiębiorcy prowadzący stacje demontażu.
Jednocześnie informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wniesienia ewentualnych uwag, zarzutów, wniosków, wyjaśnień w Wydziale Ochrony Środowiska, pokój 24, od 715 – 1515 w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia,
(Zawiadomienie podano do publicznej wiadomości)
Informację zamieszczono na stronie internetowej http://www.bip.powiatswidwinski.pl/
Otrzymują:
1. PHU „MARAF” Marek Bojko.
2. Urząd Miasta Świdwin.
3.A.a.
Sporz. Anna Kępka
Liczba wyświetleń: 61
2023-11-24 23:07 Migracja strony