-
Pismo o zakończeniu kontroli3 MB
1. Organ kontrolujący- Urząd Marszałkowski Wydział Wdrażania Regionalnego
Programu Operacyjnego
2. Wydział kontrolowany- Zamówienia Publiczne
3. Data kontroli – 11-13 lipca 2012 r.
4.- Zakres kontroli - Prawidłowość realizacji Projektu UDA – RPZP.07.01.02 -32 015/09-00
„Budowa sal do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół
Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie
oraz zakup środków dydaktycznych na potrzeby szkoły”.
5. W wyniku kontroli stwierdzono naruszenie przepisów ustawy Prawo Zamówień
Publicznych w zakresie:
1) - procedury zakupu sprzętu ( 2 kopiarek) ,
2 ) - określenia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
3 ) – realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych,
4 ) – udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki bez zachowania ustawowych
przesłanek tego trybu,
5 ) - żądania dokumentów niezgodnych z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający
od wykonawców oraz form w jakich te dokument mogą być składane,
6 ) – dyskryminacyjnego opisu przedmiotu zamówienia.
Kwota korekty finansowej – 105.872,19zł. oraz odsetki w wysokości określonej jak dla
zaległości podatkowych.
Liczba wyświetleń: 56
2023-11-24 23:07 Migracja strony