Zadania Wydziału Promocji
Wydział Promocji (PP).
Naczelnik:
Do podstawowych zadań wydziału należy w szczególności:
1) w zakresie promocji powiatu:
1. czynny udział w imprezach promocyjnych oraz ich dokumentacja fotograficzna
2. prowadzenie spraw związanych z udziałem powiatu w stowarzyszeniach i innych organizacjach pozarządowych,
3. aktualizacja strony internetowej Starostwa i Powiatu Świdwińskiego,
4. gromadzenie informacji o powiecie i prowadzenie banku danych statystycznych,
5. sporządzanie umów i porozumień finansowanych ze środków budżetowych przeznaczonych na promocję i ich kontrola,
6. opracowywanie materiałów promocyjnych,
7. koordynacja procesu wydawniczego i prowadzenie prac redakcyjnych związanych z przygotowaniem do druku „ PANORAMY - biuletynu powiatu świdwińskiego”.
2) w zakresie rozwoju powiatu:
1. inspirowanie przedsięwzięć gospodarczych mających na celu pozyskanie środków finansowych,
2. opracowywanie projektów i okresowych planów rozwoju powiatu,
3. inicjowanie działań mających na celu wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw,
4. informowanie społeczności lokalnej o unijnych programach pomocowych, przy współpracy z Głównym Punktem Informacyjnym w Szczecinie i Lokalnym Punktem Informacyjnym w Szczecinku,
5. przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy unijnych oraz innych środków zewnątrznych
6. realizacja powierzonych projektów, wraz z okresem trwałości projektu - poprzez pracowników bezpośrednio zaangażowanych.
Pracownicy Wydziału:
Agata Ślusarek
Beata Gadzinowska
Andzelika Cudyk
Liczba wyświetleń: 314
Źródło informacji: Andrzej Sokołowski
Data źródła: 2008-04-21 11:15
2024-07-23 08:22 Edycja zawartości - Andrzej Sokołowski