Do zadań realizowanych na stanowisku ds. zamówień publicznych i inwestycji należy prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Starostwie oraz nadzorowanie inwestycji prowadzonych w Starostwie, w szczególności:
1. nadzór nad zamówieniami publicznymi prowadzonymi przez komórki organizacyjne Starostwa oraz jednostki podległe, w tym nadzór nad prawidłowością i kompletnością dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych;
2. prowadzenie ewidencji zamówień publicznych udzielanych przez Starostwo;
3. reprezentowanie Starostwa, w ramach posiadanych upoważnień, w kontaktach z oferentami, Urzędem Zamówień Publicznych oraz innymi instytucjami związanymi z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych;
4. opracowywanie ogłoszeń do Biuletynu Zamówień Publicznych, prasy i na tablice ogłoszeń Starostwa w sprawach udzielanych zamówień publicznych;
5. przygotowywanie i prowadzenie przetargów i innych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
6. nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez Starostwo i jednostki podległe, w tym zwłaszcza czuwanie nad przestrzeganiem terminowości, rzetelności oraz zgodności realizacji zamówienia z dokumentacją przetargową;
7. doraźne i stałe kontakty z oferentami, wykonawcami, inspektorami nadzoru i innymi osobami oraz instytucjami związanymi z realizacją inwestycji.
Pracownicy:
Janusz Helwig
Justyna Mlak
Liczba wyświetleń: 156
2024-05-29 12:11 Edycja zawartości - Andrzej Sokołowski