Uchwała Nr 58/161/20
Zarządu Powiatu w Świdwinie
z dnia 21 lipca 2020r.
o zmianie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świdwinie
Na podstawie art. 35 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym
(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 920 ), uchwala się, co następuje:
§1
W uchwale Nr 128/283/18 Zarządu Powiatu Świdwińskiego z dnia 24 lipca 2018r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świdwinie, wprowadza się następujące zmiany:
1) §13 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„1. W skład Starostwa wchodzą następujące komórki organizacyjne, które przy oznakowaniu spraw używają symboli:
1) Wydział Architektury i Budownictwa – AB,
2) Wydział Finansowy – WF,
3) Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – GG,
- Referat Geodezji,
- Referat Gospodarki Nieruchomościami,
4) Wydział Komunikacji i Drogownictwa – KM,
- Referat Terenowy w Połczynie – Zdroju,
5) Wydział Ochrony Środowiska – OŚ,
6) Wydział Organizacyjny – WO,
7) Wydział Promocji – PP,
8) Wydział Spraw Społeczno - Oświatowych - SO,
9) Wydział Zarządzania Kryzysowego – ZK,
10) Biuro Rady Powiatu – BR,
11) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych – IN,
12) Stanowisko pracy ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji– ZP,
13) Powiatowy Rzecznik Konsumentów – RzK,
14) Radca Prawny – RP,
15) Inspektor Ochrony Danych -IOD,
16) Audyt i Kontrola – AK,
17) Centrum Popularyzacji Nauki – CPN.”
2) §15 otrzymuje brzmienie:
„1. Wydziałami kierują naczelnicy, referatami kierują kierownicy.
2. Naczelnikiem Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami jest Geodeta Powiatowy.
3. Wydziałem Finansowym kieruje Skarbnik.
4. Wydziałem Organizacyjnym kieruje Sekretarz.
5. Głównym księgowym Starostwa jest wyznaczony pracownik Wydziału Finansowego.
3) §16 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Ponadto wydziały wykonują zadania związane z funkcjonowaniem Starostwa w szczególności w zakresie:
1) organizacji i funkcjonowania oraz obsługi administracyjno-gospodarczej,
2) obsługi prawnej,
3) kontroli zarządczej,
4) bezpieczeństwa i higieny pracy,
5) ochrony informacji niejawnych,
6) dostępu do informacji publicznej.
7) ochrony danych osobowych.”
4) „§19 otrzymuje brzmienie:
„Starosta sprawuje bezpośredni nadzór nad działalnością:
1) Wicestarosty,
2) Sekretarza,
3) Skarbnika,
4) Wydziału Ochrony Środowiska,
5) Wydziału Promocji,
6) Wydziału Spraw Społeczno - Oświatowych,
7) Wydziału Zarządzania Kryzysowego,
8) Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych,
9) Powiatowego Rzecznika Konsumentów,
10) Stanowiska Pracy ds. Zamówień Publicznych i Inwestycji,
11) Radcy Prawnego,
12) Inspektora Ochrony Danych
13) Audyt i kontrola
14) Centrum Popularyzacji Nauki”.
§2
Wykonanie uchwały powierza się Staroście Świdwińskiemu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 sierpnia 2020r.
UZASADNIENIE
Zmiany do Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Świdwinie, są wynikiem utworzenia Centrum Popularyzacji Nauki oraz innego rozłożenia zadań w komórkach organizacyjnych Starostwa.
W tym celu proponuje się:
- utworzenie komórki organizacyjnej - Centrum Popularyzacji Nauki,
- utworzenie komórki organizacyjnej - Audyty i Kontrole,
- likwidację komórek organizacyjnych – 1) Stanowiska pracy ds. Kontroli Zarządczej
2) Audytor Wewnętrzny.
Dodatkowo zlikwidowane zostaną stanowiska pracy Naczelnik Wydziału Finansowego i Naczelnik Wydziału Organizacyjnego.
Wydziałem Finansowym kierować będzie Skarbnik.
Wydziałem Organizacyjnym kierować będzie Sekretarz.
Głównym księgowym Starostwa będzie wyznaczony pracownik Wydziału Finansowego.
Wprowadzenie ww. rozwiązań organizacyjnych umożliwi skuteczne, efektywne i ekonomiczne wykonywanie zadań.
Zgodnie z §16 ust.3 Regulaminu Organizacyjnego, zakres realizacji zadań określony zostanie w zarządzeniach Starosty.
Liczba wyświetleń: 62
2023-11-24 23:07 Migracja strony