Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwieniu odpadów

Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwrzania  odpadów

 

Podstawa prawna

art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. - o odpadach (Dz. U. z 2013 r.,  poz. 21, z późn. zm.) 

Wymagane dokumenty

- wniosek na zbieranie odpadów opracowany zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy o odpadach

- wniosek na przetwarzanie odpadów opracowany zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy o odpadach

Do powyższych wniosków należy dołączyć decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile jest wymagana (planowane punkty skupu złomu)

 

Termin załatwienia spraw

do 30 dni (przy sprawach skomplikowanych dopuszcza się termin dłuższy)

Opłaty

opłata skarbowa

616 zł wpłata na konto Urząd Miasta Świdwin w treści: zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie odpadów 

 

Sprawy załatwia

Wydział Ochrony Środowiska

Jacek Seżysko

pok. nr 25

tel. (0-94)3650325


Tryb odwoławczy

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Koszalinie w terminie 14 dni od doręczenia decyzji, za pośrednictwem Starosty Świdwińskiego.