Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwieniu odpadów
Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i przetwrzania odpadów
Podstawa prawna
art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. - o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
- wniosek na zbieranie odpadów opracowany zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy o odpadach
- wniosek na przetwarzanie odpadów opracowany zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy o odpadach
Do powyższych wniosków należy dołączyć decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, o ile jest wymagana (planowane punkty skupu złomu)
Termin załatwienia spraw
do 30 dni (przy sprawach skomplikowanych dopuszcza się termin dłuższy)
Opłaty
opłata skarbowa
616 zł wpłata na konto Urząd Miasta Świdwin w treści: zezwolenie na przetwarzanie odpadów, zezwolenie na zbieranie odpadów
Sprawy załatwia
Wydział Ochrony Środowiska
Jacek Seżysko
pok. nr 25
tel. (0-94)3650325
Tryb odwoławczy
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Koszalinie w terminie 14 dni od doręczenia decyzji, za pośrednictwem Starosty Świdwińskiego.
Liczba wyświetleń: 67
Źródło informacji: Andrzej Sokołowski
Data źródła: 2008-04-21 16:56
2023-11-24 23:07 Migracja strony