Zaświadczenie o samodzielności lokali mieszkalnych

ZAŚWIADCZENIE O SAMODZIELNOŚCI LOKALI MIESZKALNYCH.

 

Potrzebne dokumenty:

 1. wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielnym lokalu,

 2. uproszczony szkic inwentaryzacyjny lokalu z opisem, wykonany przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane, z którego wynika, że lokal spełnia wymogi lokalu samodzielnego przeznaczonego na stały pobyt ludzi lub lokalu o innym przeznaczeniu niż mieszkalny,

 3. szkic sytuacyjny, ukazujący położenie obiektu w terenie.


 

Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia : 17 zł 

 

Gdzie załatwiać:

 Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w sekretariacie Starostwa tj w pok. nr 11, natomiast odebrać zaświadczenie lub uzyskać informację, można na poszczególnych stanowiskach pracy Wydziału Architektury i Budownictwa /tel. 094 36 50-344 lub 343. pok. nr 6