• Pismo o zakończeniu kontroli
    3 MB


1. Organ kontrolujący-  Urząd  Marszałkowski Wydział Wdrażania Regionalnego
                                    Programu Operacyjnego

2. Wydział kontrolowany- Zamówienia Publiczne

3. Data kontroli – 11-13 lipca 2012 r.

4.- Zakres kontroli - Prawidłowość realizacji Projektu UDA – RPZP.07.01.02 -32 015/09-00
                                „Budowa sal do praktycznej nauki zawodu w Zespole Szkół
                                 Ponadgimnazjalnych  im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie
                                oraz zakup środków dydaktycznych na potrzeby szkoły”.

5. W wyniku kontroli stwierdzono naruszenie przepisów ustawy Prawo Zamówień
    Publicznych w zakresie:
1) - procedury zakupu sprzętu ( 2 kopiarek) ,
2 )  - określenia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
3 )  – realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych,
4 ) –  udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki bez zachowania ustawowych 
         przesłanek tego trybu,
5 ) -  żądania dokumentów niezgodnych z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
        30 grudnia 2009 r.  w sprawie rodzajów  dokumentów jakich może żądać Zamawiający     
        od wykonawców oraz form w jakich te dokument mogą być składane,
6 ) – dyskryminacyjnego  opisu przedmiotu zamówienia.

        Kwota korekty finansowej – 105.872,19zł. oraz odsetki w wysokości określonej jak dla
                                                       zaległości podatkowych.