• Wniosek imprezy promocyjnej
    43 KB

Zasady promocji

  • Sprawozdanie z imprezy promocyjnej
    42 KB
  • Oświadczenie organizacyjne
    12 KB


UCHWAŁA  NR  21/42/15
Zarządu Powiatu w Świdwinie

z dnia   7 lipca   2015 roku


 w sprawie  zasad dofinansowania zadań  w zakresie promocji powiatu.



     Na podstawie  art. 32 ust. 2  pkt  4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie    powiatowym ( Dz. U. z 2013 r., poz. 595 z późn. zm.) oraz art. 216 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r o finansach publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm. ) Zarząd Powiatu  uchwala co następuje:

                                                                § 1

Ustala się zasady dofinansowania  zadań  w zakresie promocji powiatu   zgodnie z załącznikem do  niniejszej uchwały.

                                                                § 2

 Wykonanie uchwały powierza się Naczelnikowi Wydziału Promocji.
                                                                 
                                                                § 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                § 4

Traci moc uchwała nr 9/16/15  Zarządu Powiatu w Świdwinie z dnia 10 marca 2015
 
                                                              

Sporządził: K. Kowalewski




Uzasadnienie:



Nadrzędnym celem promocji terytorialnej, jako zadania o charakterze powiatowym jest wpływanie na opinie, postawy i sposoby zachowywania się zarówno zewnętrznych (spoza granic danej społeczności lokalnej), jaki wewnętrznych (w granicach danej społeczności lokalnej) grup osób zainteresowanych  rozwojem powiatu. W szczególności chodzi o utrwalanie wizerunku Powiatu  oraz podnoszenie jego atrakcyjności i pozycji w odniesieniu do pozostałych jednostek samorządowych. Ma także służyć informowaniu mieszkańców powiatu o wszelkiego rodzaju przedsięwzięciach prorozwojowych, propagowania lokalnej aktywności gospodarczej  i działaniach prospołecznych.
Określenie zasad i dofinansowanie zadań w zakresie promocji ma na celu uściślenie zasad i warunków wydatkowania środków budżetowych na tę promocję.