Urząd Marszałkowski w Szczecinie 2 grudnia 2010 r.

Urząd Marszałkowski w Szczecinie 

Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu

data-    2 grudnia 2010 r.

Zakres

1. Sprawdzenie zakresów czynności pracowników finansowanych w ramach porozumienia,

2. Sprawdzenie zgodności przedstawionych raportów z realizacji porozumienia ze stanem faktycznym,

3.Sprawdzenie infrastruktury technicznej i funkcjonowania Lokalnego Punktu Informacyjnego,

4. Weryfikacja stosowania obowiązku związanego z wizualizacją Punktu,

5. Sprawdzenie zgodności z oryginałem przedstawionych kopii dokumentów finansowych związanych z porozumieniem.


Zalecenia:

1.Stosować sposób dokumentowania działań informacyjnych i promocyjnych opracowany w załączniku do wystąpienia pokontrolnego.

 

2.Przestrzegać zasad związanych z wypełnianiem kart obsługi, dane statystyczne umieszczone w raportach muszą mieć odzwierciedlenie w wypełnionych kartach.

 

3. Należy wdrożyć i stosować instrukcję dotyczącą logotypów opracowaną w załączniku do wystąpienia pokontrolnego.

 

4. Podjąć działania zmierzające do zwiększenia ilości ankiet wypełnianych przez klientów odwiedzających punkt.

 

Wdrożyć i stosować wytyczne dot. rozliczania raportów miesięcznych .