Zadania Wydziału Promocji

Wydział Promocji (PP).

Naczelnik: 

 

Do podstawowych zadań wydziału należy w szczególności:

 

1) w zakresie promocji powiatu:
1.  czynny udział w imprezach promocyjnych oraz ich dokumentacja fotograficzna
2.  prowadzenie spraw związanych z udziałem powiatu w stowarzyszeniach i innych organizacjach  pozarządowych,
3. aktualizacja strony internetowej Starostwa i Powiatu Świdwińskiego,
4. gromadzenie informacji o powiecie i  prowadzenie banku danych statystycznych,
5. sporządzanie umów i porozumień finansowanych ze środków budżetowych przeznaczonych na promocję  i ich kontrola,
6. opracowywanie materiałów promocyjnych,
7. koordynacja procesu wydawniczego i prowadzenie prac redakcyjnych związanych       z przygotowaniem do druku  „ PANORAMY - biuletynu powiatu świdwińskiego”.  
2) w zakresie rozwoju powiatu:
1. inspirowanie przedsięwzięć gospodarczych mających na celu pozyskanie środków   finansowych,
2. opracowywanie projektów i okresowych planów rozwoju powiatu,
3. inicjowanie działań mających na celu wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw,
4. informowanie społeczności lokalnej o unijnych programach pomocowych, przy współpracy z Głównym Punktem Informacyjnym w Szczecinie i  Lokalnym Punktem Informacyjnym w Szczecinku,
5. przygotowywanie wniosków o przyznanie funduszy unijnych oraz innych środków zewnątrznych
6. realizacja powierzonych projektów, wraz z okresem trwałości projektu - poprzez pracowników bezpośrednio zaangażowanych.

Pracownicy Wydziału: 
 

Agata Ślusarek

Beata Gadzinowska

Andzelika Cudyk