Świdwin, dnia  3 lipca 2012r.
OŚ.6341.15.2012           


ZAWIADOMIENIE

 Działając w oparciu o art. 155  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. Nr 98, poz. 1071, ze zmianami)

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania administracyjnego w dniu 5 czerwca 2012r. na wniosek  złożony przez Gminę Połczyn - Zdrój w sprawie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego wydanego w  dniu 15 września  2010r. znak OŚ-6223/33/2/2010 na szczególne korzystanie z wód - wprowadzanie podczyszczonych wód opadowych i roztopowych do ziemi, z odwodnienia parkingu oraz  drogi wojewódzkiej nr 152 z chodnikami w m. Redło,  na inwestora i władającego terenem – Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.

Jednocześnie informuję, zgodnie z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego,              o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wniesienia ewentualnych uwag,  zarzutów, wniosków, wyjaśnień w Wydziale Ochrony Środowiska,    pokój 24, od  715 – 1515 .
   
Nie zgłoszenie uwag lub ewentualnego sprzeciwu w powyższej sprawie                  w  terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia traktowane będzie jako przychylenie się strony do zmiany  pozwolenia wodnoprawnego.

(Zawiadomienie podano do publicznej wiadomości)
 Informację zamieszczono na stronie internetowej   http://www.bip.powiatswidwinski.pl/

Otrzymują:
1.   Gmina  Połczyn - Zdrój.
2.   Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie ul. Szczecińska 31, 75-122 Koszalin.
3.   ZZ M i UW Terenowy  Oddział  w Świdwinie,  ul. Kołobrzeska 43, 78-300 Świdwin.
4.  A.a.